tisdag 20 maj 2008

Det säger allt

Varför ska det vara så svårt att somna på natten? Jag ligger vaken nästan till tre –fyra, så somnar jag. Sen när jag vaknar på morgonen och ska gå upp är jag helt slut och jag känner mig som en zombie. Usch, vad det känns jobbigt och vara så här sliten och trött jämt och ständigt. Men jag var ju tvungen att gå upp idag för min svägerska kom här. Vi satt och fikade. Hon hade med sig en god chokladkaka vi åt, och vi satt och pratade såhär om livet och allting. Så det har varit trevligt. Så fick jag igång dammsugaren och så dammsög jag lite här och jag ska fixa maten tills min sambo kommer hem här nu. Men fortfarande känner jag mig sliten. Jag går och lyssnar på en bok och plockar, plockar tycker jag. Det händer ingenting mer. Jag känner mig alldeles slut, men det är tur att man är ledig idag och tar det lite lugnt.

Inga kommentarer: