fredag 11 juli 2008

Vilken natt det har varit…

Vilken natt det har varit… Jag kunde inte somna, jag låg vaken och vred mig. Jag var trött i kroppen, men hjärnan var igång hela tiden. Det blev väldigt sent i natt.
Idag är det många som har sin sista arbetsdag inför sin semester, men min sambo, Henke, har sin sista semesterdag idag. Det är tråkigt, det kommer att bli väldigt tråkigt i nästa vecka. Jag kommer att vara ensam nu i 5 veckor. Men nästa vecka blir det lite grann att göra på Fallens dagar. Då ska jag hjälpa till och ordna så att det finns material där nere och allting och dona. Jag blev så sugen på nåt sött så bakade en kladdkaka men ja glömde ha i mjölet så den stelnade inte. Ja tog ut kakan ur ugnen vispa i mjölet gräddade en stund och den blev bra.

Jag kommer väl bara att lägga in lite bilder här under helgen, texten kommer efteråt, för jag måste ha hjälp med skrivandet, för det är ju inte jag så himla bra på.
Vi får se vad vi hittar på här i helgen, om det blir roligt och så.

Inga kommentarer: