lördag 15 januari 2011

Cotton Blue

Vi fick bestämma så att vi åkte till Uddevalla och hälsade på Henkes mamma. Hon ligger ju inne på lasarettet. Vi åkte in till Uddevalla och tittade och gick runt och strosade. Men det var ju dött i Uddevalla, det fanns ju inte många restauranger och så. Cotton Blue hade faktiskt 50% på sin affär där inne i Uddevalla. Jag hittade en stickad väst som jag ska ha på mig tänkte jag. Sen var vi uppe och hälsade på Henkes mamma och pratade en liten stund. Sen tog vi och åkte ut till Torp en sväng och gick och tittade där. Vi åt nån sorts snabblunch på McDonald’s gjorde vi faktiskt. Sen for vi hem och då hade vi köpt Fredriks revbensspjäll på Jätten. Dom var skitgoda med färdiglagad potatisgratäng tog vi och lite vin. Vi satt och slöade och såg på Fångarna på fortet. Det var första gången vi kunde lösa koden till och få pengarna. Det har jag aldrig sett förut. Men ni får ha det så gott.

Inga kommentarer: