tisdag 5 juni 2012

annorlunda

En annorlunda tisdag blev det verkligen. Det gick sin gilla gång på jobbet. Sen var vi nere och hörde på en konsert som några klasser hade ihop. Det var väldigt trevligt och bra gemenskap. Det var mycket mysigt.

Sen tog jag och en kollega och gick ner till Mamma Mia och åt lite pizza och drack lite öl. Så gick jag och småhandlade lite granna.

 Sen kom vi hem och då träffade min inneboende och vi gick bort till affärn och handla till grillningen. Typiskt för då kom vi mitt uppi spöregnet. Det var inte alls gott, inte kul att gå ut i detta blöta. Jag hade mina sandaler och jag gled fram och tillbaka och detta.

Efter det var jag hemma och bara slöade. Sen kom han in och, vad gjorde vi? Vi gjorde inte så mycket den här kvällenmen det var en givande dag och det var himla skönt.

Inga kommentarer: