måndag 18 juni 2012

ny vecka

God morgon! Fast man är ledig och har semester, så åker man till sitt jobb, ja, då älskar man sitt jobb!

  Det känns vemodigt att börja semestern nu, det känns inte alls kul, men jag har rensat och städat och donat i mitt rum. Jag har gjort i ordning ordentligt. Så det känns gott. Jag hoppas dom börjar städa där. Sen var jag och min kära kollega var på Singbar, det var himla gott att äta lite god mat. Det var skönt att få i sig lite buffé-mat. Egentligen hade jag mat kvar från igår, men jag tyckte att det var lite trevligt. Sen fick jag veta vem som blir min nya chef. Min underbara chef har gått i pension nu. Så nu har jag fått klarhet i det. Jag har varit lite bekymrad. Jag trivs så gott med mitt jobb, jag älskar mitt jobb och jag älskar mina barn. Sen var det hem och betala räkningar och dona med sånt. Det var det som jag var tvungen att göra. Jag lämna in ett busskort som jag hade hittat. Efter att jag hade betalt räkningarna så satte jag mig och titta på ”Arga snickarn”. Det var inte så mycket som jag gjorde

Inga kommentarer: