onsdag 18 juli 2012

onsdag redan


God morgon, jag vaknar tidigt på morgonen nu, kan inte fatta detta.

Nu ska vi gå upp här och greja lite granna. Så ska Robban iväg och jobba här nu och jag ska iväg till frissan. Så det är full fart. Och Zaffi hon är så nyfiken, hon vet inte var hon ska vara nånstans – nej, hon vet inte alls var hon ska vara! Nej, jag tror jag ska pina mig upp här nu.

Jag tog bussen ner och fick se personen. Se men inte röra. Det var lite svårt men ja, så är det.

Jag gick och strosade och köpte mig pinnar på Interflora i olika färger och så satte jag fjärilar i , och i en cementkruka. Jag ska gå in och tacka dom, för Gud vad snyggt det blev med dom färgerna och lite fräscht och sådär. Jag kände att det, ja, yes, det blir perfekt!

Sen gick jag och strosade och träffade kontrollanten på stan. Och så gick jag in och klippte mig. Det är så bra inne i Oden nu. Hon klipper så snyggt. Det är helt perfekt. Sen mötte jag min inneboende på stan och så träffade jag en gammal skolkamrat och vi stod och pratade lite grann.

Så tog vi och gick en promenad hem och det var gott och gå en väg. Det var härligt väder. Sen kom kontrollanten på middag. Det var så busenkelt med middag idag. Jag använde min fritös. Jag har inte haft den på snart två år. Nu använde jag den igen med pommes frites i och så stekte vi korv. Det är gott ibland och göra så. Sen gick min inneboende iväg till några kompisar och det är helt okej att han gör det. Så jag satt här i min ensamhet på kvällen och det var så skönt och underbart. Men jag väntar på, för jag fick ju hem min säng också här igår. Den var himla snygg så jag känner mig faktiskt helnöjd. Att jag har fått tillbaka en furusäng. Men furu blir väldigt styggt efter ett tag ser jag.

Men, Zaffi! Nu busar hon här…

Ni får ha en bra dag.

Inga kommentarer: