onsdag 8 augusti 2012

jobbigt

Denna natten har varit lite jobbig, jag har sovit dåligt och vaknat tidigt på morgonen igen… det får väl gå. Så jag gick upp och duschade och gjorde i ordning mig och åkte till farbror doktorn. Jag fick träffa min vanliga doktor, han är så jättegullig och snäll. Jag fick en cortisonspruta i handleden, fasen, nu kan jag inte göra nånting här! Jag tog en promenad runt hörnet och köpte mig gårdagens räkmacka och wienerbröd, och satte mig på balkongen och njöt. Buller och bång så har jag sagt upp tidningen också, för jag vill inte ett sånt lat tidningsbud som inte kan lägga tidningen i min brevlåda! Så nu har jag ingen tidning att läsa när jag sitter på balkongen. Men vilket regnväder det blev nu här! Det regnar ena stunden, och nästa stund är det solsken!



 Nu kommer kattägaren och tittar till katten här och ser hur hon mår. Hon ska snart åka på semester. Så får vi se vad dagen slutar med här.

Inga kommentarer: