fredag 10 augusti 2012

sista dag

Nu tar det på min sista dag och på ledigheten! Får vi se vad som händer idag, vad jag ska göra och så.

Jag ska försöka plocka, men jag är stel i fingrarna, det känns jobbigt, bortdomnat och så där. Jag ska göra färdigt i köket, det känns väldigt bra nu i mitt kök. Det börjar bli ordning och så. Det blir perfekt med grejer, med det nya skåpet och så. Men jag får väl gå upp och äta frukost först.

 Denna helgen blev jag också utbjuden på middag, det ska bli kul att gå ut och äta mat och ha det lite trevligt och så där. Får vi se vad som händer när jag åker hem och så där. Jag får titta på tiden, och se vad jag kan göra.

 Men det tror jag går bra. Nu ligger jag och Zaffi här i sängen och gosar, min lilla söta Zaffi, hon är så go! Men ni får ha det så bra!

Glassbulle med kaffe mums

 fynda på facebok på  ett gamlat rivjärn

Inga kommentarer: