söndag 18 maj 2008

felring usch

Ja, i natt var det inte roligt. Det var någon som felringde två gånger. Det var svårt att sova - Fy sjuttsingen! – mellan lördag och söndag.
Usch! – det var inte alls roligt. Felringningar hatar jag på natten och jag vaknade inte förrän 11.30. Usch! Men jag började plocka och städade lite granna och dammsög och gjorde i ordning och min sambo han fixade med disken och grejade och gjorde i ordning. Vi tog det lugnt och vi tittade på Spårlöst. Ja, vilka byråkrater det är i Polen, men hon fick ju träffa sina syskon, fick 6 syskon på köpet. Det var ju kul för henne. Jag fick bara 3 på köpet, när jag träffade min pappa.
Så att det var intressant och se och gripande program. Sen åt vi god mat och vi tog det lugnt. Nu är han ute och eldar upp ris. Och jag tar det lugnt och sitter vid dumburken här. Han är väl inte så glad att jag sitter här och grejar. I morgon ska jag på FN-konventions – informationsmöte i Vänersborg. Det ska bli kul.





Vad för nytta med den sak?

Inga kommentarer: