söndag 29 juni 2008

engelska är svårt för dyslexi

Att dom börjar med engelska i mataffärer och sånt, tycker jag faktiskt inte om. Jag har jättesvårt och det är nästan pinsamt – himla riktigt pinsamt, jag har bara 9 års skolengelska och jag har inte läst mer engelska än det och jag kan inte. På grund av min dyslexi har jag svårt med engelskan och det är skit, tycker jag! Jag tycker att nu får det skärpa sig i mataffärer och allt med såna där saker. Jag tycker inte om detta!
Idag har jag suttit här vi datorn hela dagen och det är ju typiskt, för jag kan inte engelska och vi ska ha in RSS-grejer för att få flöde på bloggen och detta. Jag har aldrig kunnat i hela mitt liv och jag vet inte om jag lyckas ikväll heller men jag har gått här och strosat i morgonrocken hela dan och har ätit god mat och sånt där och det är det som jag har kunnat göra.
Nu har en jättegullig liten tjej börjat sälja GT här och det tycker jag är kanonbra, som kommer hit ut på landet.
Men nu får fan i mig alla affärer tänka på att – skit i att ha engelska ord med i era grejer – nu är jag trött på det!

Inga kommentarer: