måndag 1 juni 2009

första juni

Idag är det 1 juni och halva året på 2009. Var har tiden tagit vägen egentligen? Vad fort det har gått! Nu är det snart riktigt bra sommar. Hoppas det blir fint väder idag med. Det ska bli gott. Jag ska åka ut till Överby en sväng och byta saker som jag köpte i går som inte passade .

Sjuttsingen att man har glömt. Man har längtat efter värmen, men nu fanimej är det kokhett ute! Man har glömt av att det blir så varmt. Det alldeles klibbigt ute, det är hemskt. Jag måste gå och lägga mig för jag är så trött i huvudet och alltihopa. Inget har klaffat idag överhuvudtaget. Det känns väldigt tufft. Svärmors dynor passade ju inte, så jag skulle åka ut och byta dom. Så fanns det inga kvar av den storleken som vi skulle ha så jag får åka dit på fredag igen. Jävla rännande ut till Överby, men det får gå. Nu ska jag faktiskt gå och vila mig. Vi får se om jag kan blogga något mer idag.

Inga kommentarer: