tisdag 29 september 2009

är du inte populär i klassen så

Jag är väl ute i sista minuten alltid på morgonen… Det är ny dag och alltihopa. Nya möjligheter och nya försök.


Ja, nu är det en ny studie på gång här i TV. Att är du inte populär i klassen så blir du mer sjuk när du blir äldre. Ja, det var en ny grej, alldeles konstigt. Kanske är det att det sociala spelet är väldigt viktigt att få även när man är liten. Det tror jag på också faktiskt att man ska ha.

Ja, nu ska jag väl springa ut till bussen. Vi ska jobba med Pojken och Tigen idag. Det ska bli så roligt. Det känns så härligt att få göra det här projektet med barnen och att dom får lyssna på en bok. Det är viktigt. Kan dom inte läsa ska dom få lyssna. Och så skriva på datorn och ha talsyntes. Då är det serverat på silverbricka för dom. Det är helt underbart och se.

Ja, så ska jag åke hem med bussen i eftermiddag. Jag har inte åkt buss på länge nu få se hur det kan gå. Ni får ha en trevlig förmiddag och eftermiddag så hörs vi av kanske senare.

Inga kommentarer: