fredag 21 februari 2014

❤️Vart tog veckan vägen!

Vart tog denna veckan vägen egentligen? Så fort det har gått, det är fredag redan! Jag har bakat bullar, ungefär 40 stycken, och sen har jag gjort silverkaka. Så gjorde jag havrekakor, och dom har jag gjort tidigare, men dom blev pannkaka, så jag får göra nya såna till honom. Det har jag aldrig varit med om att det skulle bli misslyckat. Idag ska jag göra tacogratängen, min special som jag brukar göra. Sen ska jag göra marängtårta. Det är full fart. Och nu är jag pirrig igen, nu ska vi börja lägga bud på hus! Tur att min finansminister kom igår, hon hjälper mig att tänka lite grand. Det är ju lite meckel med hur vi ska få ordning på det, vi får se. Men ni får ha en trevlig helg, så ska jag ha ett trevligt kalas med min gubbe, och ha lite trevligt med hans släktingar och hans kompisar. Habibi och Zafira står här på bottenvåningen, dom tycker det är dags att gå upp nu. Vi får försöka göra det. Men gud va hårig jag blir! Ni får ha det så bra!

Inga kommentarer: