onsdag 27 januari 2010

skön morgon

Det var så skönt i morse, jag åkte med Henke till jobbet, och var på jobbet en stund. Men jag blev lite bekymrad för vädret, så jag ska sätta mig här vid datorn och kollade över lite grejer, sånt som jag måste göra. Det är fullt upp, känner jag. Och sjuttsingen, ska jag åka iväg igen nu i helgen! Jag känner att jag är inte människa snart! Men nu ska jag ta mig lite kaffe! Jag hoppas och ber till Gud att det inte blir oväder! Det blåser nu, det var inte gott att gå här, det var inte skönt att gå ut och gå.Nu är jag äntligen färdig med barnens inskanning och så, det känns gott att det är helt färdigt. Jag kände mig så stressad när jag var på jobbet, de skulle på ett annat möte, så jag tänkte jag åker hem i stället och åker hem och fixar i ordning detta. Nu har jag gjort i ordning planeringen för eleverna fram till vecka åtta. Men jag glömde ju fritis, jag skulle ju haft data med fritisbarnen! Så är det, jag känner dåligt samvete, verkligen, att jag har glömt såna saker. Jag brukar inte glömma! Men idag har det varit upp och ner! Men det var så skönt att åka med Henke till jobbet, och vara på jobbet en stund. Fan också, säger jag om mig själv, att jag kan glömma! Jag måste göra pip i min telefon igen, det hade jag glömt idag. Ja, så är det, nu får ni ha det så bra! Nu börjar det snöa, nu är klockan 14.15, och det börjar snöa. Jag undrar vilket väder det kommer att bli här i natt?

Inga kommentarer: