torsdag 4 mars 2010

arbetsplatsmöte ikväll

Restaurang och Café Innovatum Ugnsstekt nötfärsbiff med kapris och rödbetor, tomat- och löksalsa samt potatisklyftor. Mums


God morgon. Henke fick tjöta idag också så jag kom upp. Jag är så seg som en råtta när jag ska gå upp här. Usch! Jag är slemmig och det är skit igen. Det är jobbigt. Nu ska jag vara i sexan idag och dona med barnen där. Vi får se. Vi ska gå ner till Innovatum. Det heter ju Science Center nu men det är Innovatum för mig ändå. Sen ska vi luncha jag och en jobbarkompis där. Så får vi se vad det blir för mat och så.
Sedan är det arbetsplatsmöte ikväll. Få se om jag orkar gå på det. Om jag ska orka med dagen efter så är det inte lätt för mig. Jag blir så trött på kvällen så jag måste lägga mig mellan åtta och halv nio annars fixar jag inte att komma upp på morgonen. Det är inte lätt.
Det har varit en väldigt givande vecka här känner jag. Det har varit en jätterolig vecka. Det känns härligt. Men ni får ha en så bra dag som möjligt!

Inga kommentarer: