måndag 17 januari 2011

blankis

Det går knappt inte och gå ute på våran väg. Det är alltså blankis.
Det var så gulligt av Henke, han började halv tio idag men han körde ut mig till bussen. Det har varit gott. Så tog jag bussen från det ena jobbet till det andra. Jag vågade faktiskt inte gå för jag var rädd för att jag skulle ramla och slå mig. Nu har jag med mig ryggsäcken så nu blir det vatten boxning ikväll här. Det ska bli kul för jag känner att jag behöver träna upp min arm efter att jag ramlade i lördags igen, så att svullnaden går ner. Jag är lite stel och sådär i armen känner jag. Så att det är dritt. Men ni får ha det så gott så hörs vi.
Jag gick och och strosade på stan innan vattengympan. Det var rea på trosor på Åhlens. Köp tre och betala för två och rea från 49 kr till 29 kr så jag köpte ett par nya såna. Dom har väldigt bra bomullstrosor tycker jag. Sen träffade jag en elev och vi satt och fikade, jag bjöd, tyckte synd om denna eleven.
Vattenboxningen är svår och jobbig och allting men jag försöker så got jag kan. Hur man ska göra och hur man ska träna. Vid vissa tillfällen får jag kramp i benet men det får gå faktiskt.
Det var så perfekt igår för Henke slutade samtidigt som min vattengympa slutade så det var himla gott faktiskt. Så jag kom hem, men jag kunde fasenimej inte sova igår kväll, jag var pigg. Det kanske blir speciellt när jag går på vattengympa på kvällstid för jag var  så pigg.

Inga kommentarer: