måndag 23 april 2012

ny vecka

Måndag morgon, vaknar och det är lite segt och ta sig upp. Men jag tänker att jag tar hojen och ger mig iväg för jag tänker att det blir lite lättare att ge sig iväg. Så jag cyklar till jobbet och ja, det gick sin gilla gång. Det var allt möjligt och greja med här. Försöker se det positiva med olika saker. Sen cyklade jag hem och satt och tjötade med Jönsson. Det är lite trist när han ska flytta här snart. Tiden går fort.
Sen gick jag på vattenträning. Så var jag och köpte mig ny mobiltelefon. Ja, ny och ny, bättre begagnad men jag ska se hur den fungerar . Jag ska testa den. Sen fick jag lite idéer om mitt sovrum. Jag tänkte jag skulle möblera om, så han titta på det Jönsson, hur jag skulle ha det. Jag får väl se här hur vi gör till helgen eller nåt sånt.

Inga kommentarer: