Lördag morgon - det blev bara ett
par timmars sömn - så följde jag med en grannfru.
Vi var på Fidos i stan, det
var ”kattens dag”. Så jag fick kattmat och leksaker till katten och köpte
kattsand och så där. Det var väldigt trevligt, sen var vi och fikade på Ritz
teatercafé. Och då fick man lussekatter och pepparkakor till.
Sen kom han och
hämtade mig där ute, så jag slapp och bära den här säcken. Så var jag på pappas
grav och tittade, och det lyste i alla fall. Så var jag på ICA och handlade och
donade, så jag fick handlat mat och såna saker.
Så när vi kom hem med
matvarorna så tog vi lite kaffe och glass med chokladsås, det var smarrigt och
gott!
Så hjälpte han mig att sätta upp adventsljusstakarna, det var ju väldigt
snällt.
Så kom han tillbaka på kvällen, så åt vi tacos, vi åt lite god mat och
satt och pratade. Jag var ganska trött och lite mör. Under tiden han var hemma
och grejade ned vinterdäcken, så plockade jag lite grand hemma och gjorde i
ordning. Det kändes väldigt gott.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar