torsdag 15 augusti 2013

en vannlig torsdag vad veckostädning


God middag på er allihopa, som läser min blogg! Det har blivit en ökning på hur många som läser min blogg och det är väldigt kul!

Min finansminister var här och berömde mig, för att jag hade det bra.
Det är tur att jag har kompisar som hjälper mig – jag fick röjt fyra lådor idag – jag känner mig helnöjd. Nu ska jag bara lägga in dem i olika högar, men det får jag snurra lite med i eftermiddag.
Jag var hos distriktssköterskan och mitt socker var bra, men det andra kunde hon inte svara på – hon visste inte vad det var. Vad är det för en sköterska??? Då ska hon väl fråga vidare, det kan ju vara något annat som är fel.
Nu dröjer det en vecka innan läkaren hör av sig, så får jag prata med honom och se vad han säger.
Nu ska jag gå bort till kontrollanten och vi ska äta pizza. Vi har inte träffats på länge. Jag ska ta en promenad bort till henne nu.
Imorgon kommer min boyfriend hit och vi ska möblera om vardagsrummet och sen ska vi äta lite gott.
Nu ska jag städa och plocka imorgon. Det känns jättebra.
Ha det så bra!

Inga kommentarer: