fredag 9 augusti 2013

Narra snart slut på ferien

Nu är det sista dan på min ledighet och jag är trött och sleten.

Mår inte riktigt 100. Jag känner mig konstig och har värk i mina handleder. Donar i min nyopererade handled gör det igen. Skit!

Jag känner att nej, det här får inte hända…

Guld värt är att Verdandi här i området är väldigt snälla och hjälper till och bär och donar. Det är tur att finns folk som kan hjälpa till.

Så dom har vart här med mitt badrumsskåp och det blev görsnyggt. Helperfekt!

Nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig igen.

Min boyfriend ska komma hit också. Ja, jag har i alla fall duschat mig och det finns inget vatten nu här en stund (och då går det inte och göra något tycker jag), då kan man kanske gå och lägga sig och lyssna på en bok och njuta av sista dagen av ledigheten också.

Ni får ha en trevlig fredag så får vi se vad som händer. Ni får ha det så gott!



Min boyfriend kom och tittade på mitt förråd. Vi får byta om där inne senare, till hösten eller vintern. Sen kom han tillbaka igen, och så tog vi och stekte falukorv och stuvade makaroner och stekte lök, och hade lite grädde på. Det var riktigt smarrigt och riktigt gott att sitta och äta ihop, helt underbart! Sen såg vi på den engelska Wallander-filmen. Sen puttrade han hem. Det var jättetrevligt att äta ihop, mysigt, och så diskuterade vi om förrådet.

 

Lördagen var en svart dag för mig. Jag har inte gjort så mycket, jag har bara legat och lyssnat på min bok. Zaffi var så kelig och ville bara vara med hela tiden. Hon har puttat mig på armen och legat på mig och donat. Men så är det, man kan bli lite dålig ibland. Så får det vara. Ni får ha en trevlig dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter mysigt att ligga & lyssna på en bok & bara ta det lugnt & njuta/Kram Annmi

Gullans svårigheter med Dyslexi sa...

Tack det var bara njuta av ljudboken . Sen kom min pojkvän och hälsa på.