måndag 17 februari 2014

Hej igen

❤️Jag tog ett break från bloggandet ett tag, för jag orkade inte skriva nånting över huvud taget. Det har väl hänt lite grejer runt omkring mig i mitt liv som jag trodde aldrig skulle kunna hända igen. Nu ska jag bli sambo, vi håller på och letar efter ett nytt boende. Vi håller på och letar ihjäl oss, vi åker runt och tittar. Nu ska det bli villa igen, det trodde jag aldrig mer att det skulle bli! Så vi har varit och budat på flera hus, men vi får dom inte, för det är fantasipriser. Två och en halv miljoner, jag fattar inte vart priserna har tagit vägen egentligen! Sen har jag jobbat och slitit, och sen har jag gjort ett stôlleprov också, jag har skaffat mig en katt till! Habibi har kommit till mig, det är en exotic-dam. Det är en speciell dam, hon är sköldpaddsfärgad, jättegullig, go. Men det går sådär här egentligen, för min lilla dam Zafira är inte riktigt förtjust i henne än. Jag får väl vänta en vecka till och se om det blir lite bättre med det sällskapet. Men dom är i alla fall i sängen samtidigt som mig, det är ju toppen i alla fall att dom har kommit så långt att jag kan ha dom bredvid mig. Sen har jag hittat en jättebra klipp-frisör, Olssons klipp här i Trollhättan. Gud va det är bra och trevligt! Klipper mig jättebra och gör jättefina färger och gör mig snygg! Sen har jag varit hos kontrollanten och ätit pizza och donat lite grand. Men nu ska min lille gubbe fylla år här, och jag har lovat baka fikabröd, och sen ska jag göra middag och tårta. Så nu i denna veckan kommer det att bli mycket för mig att baka och dona, kalaset är nu till helgen, så det är full fräs. I eftermiddag ska vi åka och titta på hus igen, så får vi se hur det är. Så ska jag till läkaren också, så det är inte en sak, utan det är andra saker också. Men ni får ha en trevlig dag, så ska jag försöka vara lite bättre på att skriva här på den här sidan!

Inga kommentarer: