onsdag 26 februari 2014

Helg med kalas

Nu tror jag att jag har piggnat till efter den här helgen. Så har jag hjälpt min lille gubbe med kalaset, jag har gjort lite olika kakor. Jag bakade hela förra veckan, och gjorde till och med bullar också till detta. Jag var så nervös när jag gjorde tårtan, jag trodde aldrig att jag skulle kunna fixa det, men jag klarade alltihopa superbt. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle ro iland med detta! Jag gjorde en tacogratäng som jag har gjort många gånger. Alla tyckte att det blev jättebra och en trevlig fest. Det är roliga kompisar han har. Det var riktigt kul att kunna träffas och prata och ha det allmänt trevligt. Och jag trodde aldrig att jag skulle orka vara uppe, men vi stupade väl i säng klockan tre halv fyra på natten. Man mådde väl inte så himla bra efter den dagen. Sen var vi uppe och åt frukost, och vi var nere och städade och hade mat och tårta över. Vi slet och städade och gjorde i ordning där. Sen hem, han var så gullig och körde hem mig. Nu ska jag tvinga mig och träna den här veckan, jag vet inte om jag ska orka gå på något mer träningspass den här veckan. Vi får se vad jag ska göra och inte göra. Idag regnar det och är trist väder, det är väl därför man är lite däven. Men nu ska jag köra igång och jobba. Jag är lite småhungrig idag. Vi får se, husköpet blev juingenting av, det gick över vår budget, så vi får se när vi får flytta ihop. Vi får se om vi kan spara lite pengar och så. Ni får ha en trevlig onsdag, så vet ni vad som har hänt.

Inga kommentarer: