lördag 24 maj 2008

vikten usch


Ja, nu är klockan halv tio på lördagsmorgon och jag är så ledsen. Jag har nästan gått upp 15 kilo och har inga kläder att ta på mig. Vi ska gå ut och äta middag idag och ha lite trevligt med hans kompisar och mina kompisar, men det känns ju inte roligt att inte ha några kläder. Det är inget som passar och att gå upp 15 kilo på 6 månader det är ju inte klokt! Men jag får väl försöka att trixa något, sätta på gummisnoddar och allt möjligt här, men det är inte roligt att gå ut så här, man känner sig ofräsch, men jag är fin i håret i alla fall, men det känns inte roligt. Vi får se hur det blir kväll, men det ska blir roligt att komma ut. Men det är inte roligt att komma upp och inte få på sig några kläder. Nu måste jag börja stenbanta, nu blir det stenhårt efter måndag här! Jag kommer inte att äta nåt godis, ingenting här nu och slopa all typ av såna saker. Så får ni ha en så skön lördag, som det kan vara.

Inga kommentarer: