fredag 23 maj 2008

vad bra frombar är!

igår var det trögt att komma upp, helvetes skit också, men jag kom upp och in i duschen. då sa min sambo att jag fick ta bilen, då blev jag jätteglad. Jobbade en stund på dagen, och fixade lite. Jag kände, jag behövde färga håret, jag måste göra iordning håret. sambos systerdotter hade ju inte tid med mig egentligen med mig, påstod dom. Men jag SMS:ade, och fick svar ”Jag har en tid”. Det var klockan sex i Göteborg. På Formbar. Jag blev jätteglad, och åkte ner. Och hon sa ”Så här får du inte gå, du måste klippa dig var sjätte vecka. ”OK, då”, sa jag, och gjorde iordning håret. Det var från ljust till mörkt nu, och så några andra färger i håret. Den här personalen var väldigt trevlig, dom hade lite rabatter på klippning och färgning och sånt, på Formbar i Göteborg. förre gick vi och strosade i Göteborg, och tittade runt lite. Det var trevligt, men jag är ju trött idag, men det får ju gå. En sån rolig dag, och bli fräsch i håret nu till sommaren är ju kul också. Jag kan varmt rekommendera Formbar i Göteborg!

Inga kommentarer: