måndag 30 juni 2008

Grill kväll med rödvin

Ja, jag vaknade så där tidigt i morse, jag var uppe så sent igår. Jag var inte i säng förrän klockan var ett i natt, jag satt och grejade med RSS-grejen på datorn. Sen for vi till stan och hoppa in på systemet och köpte lite vin och sånt där. Sen åkte vi till Coop forum, då skulle man få gratis räkor om man var medlem där – men nej, det fick jag inte – det fanns inga inne. Vad är det för jädra reklam dom har? Sen for vi till nästa affär och köpte entrecote, potatisgratäng och sånt, som vi hade ikväll här och röd vin. Då såg jag igen att de har mycket engelska i sina logotyper och sånt. Det tycker jag är skit och det är inte roligt! Det känns inte bra.
Nu börjar Henkes semester att tryta och jag har min kvar, till den 20:e augusti. Det känns inte roligt. Vi får se hur detta går.
Jag glömde att hänga upp en tvätt, men nu ska jag försöka att gå och lägga mig tid här.
Sen satt vi och mumsa till Ernst på tv:n, här i kväll. Det var gott med ostbågar också!
Jag missade stavgången här ut också, det var inte så käckt! Den var klockan sju, men då satt vi och åt och grillade här. Det var inte så käckt…

Inga kommentarer: