fredag 4 juli 2008

Jag har varit hos frissan Formbar



När klockan var fem på morgonen gick jag upp och hoppa in i duschen. Sen satte jag på ägg och åt nyponsoppa och gjorde iordning yoghurt. Sen stack vi iväg vid sju och var i Göteborg klockan halv nio på morgonen. Vi parkerade bilen och gick till 7eleven och tog kaffe och en kanelbulle och satte oss en stund i parken. Sen följde Henke mig till salongen och där satte jag mig. Nästan 3 timmar tog det där nere på Formbar. Jag blev klippt och färgad med tre färger, nyanser. Hon noppade även ögonbrynen och färgade dem.
Sen stack vi ner till Nordstan och skulle gå in på nån god restaurang, men den var ju stängd. Men vi sa det: ”Nej, vi orkar inte leta”, så vi gick till McDonalds och tog bara en hamburgare. Sen gick vi runt och tittade lite och gick in på Clas Ohlson och kika runt.
Sen åkte vi in i Älvängen och handlade mat och sånt där. När vi kom hem, så började Henke baka pizza, den var god! Det var en jättegod pizza som han gjorde idag. Men gud vad ont i kroppen jag hade igår, jag hade så in i helvete ont – jag orkar snart ingenting – orkar ju knappt inte gå! Jag var helt slut i kroppen. Jag bara låg framför tv:n här idag eftermiddag. Jag fattar inte vad det är med min kropp – värk i benen och i hela kroppen – usch säger jag bara! Jag känner mig helt färdig


Mumus

1 kommentar:

Anonymous sa...

Det va jättebra. Du är duktig Anna.