torsdag 3 juli 2008

Potatisskalning

Ja, ny dag… jag satt och tittade i Se & Hör, att kändisar skaffar ungar och sen skiljer dom sig, jag tycker synd om barnens framtid och så här. Jag tycker dom ska bo ihop med både mor och far. Jag tycker faktiskt inte att man ska skaffa sig barn om man inte kan bo ihop.
Idag började vi testa igen med potatisen och vi tog med högtryckstvätten och spolade rent den. Det är himla bra när man ska ha stor-kalas. Vi tog sill och potatis och tog det ganska lugnt.
Sen gick vi en promenad bort till Vårhaga och tog en glass. Sen tittade vi ut på deras nya terrass, den är tillgänglig för alla nu, alla små rullstolar kan komma dit. Det är ju väldigt trevlig ute på Vårhaga, som missionskyrkan har, från Trollhättan. Till och med toalett finns det för rullstolar och sånt. Det är kanonbra!
Sen har jag inte gjort så mycket idag – jag har varit lite trött – sliten känner jag mig! Men jag har fått igång diskmaskinen ordentligt nu! Och fått igång vattnet och det, det tycker jag är skitbra! Det känns jättebra nu i köket nu igen, och det är jättebra. Det känns jätteskönt.
Imorgon sticker vi iväg till Göteborg, då får vi se vad vi gör där…



1 kommentar:

Anonymous sa...

Kul ska henke.