lördag 20 december 2008

Larz-Kristerz skräll

Jag gick upp någorlunda i tid, här på morgonen. Henke jobbade ju, så jag började dona här lite grann. Det vi köpte på IKEA la jag i sängen och rensade och gjorde iordning. Jag fick rent i sängen, det var så skönt!
Vi åt faktiskt kebab med mos, vi gjorde det själva, kebabsås och alltihopa, med pitabröd. Det var väldigt gott! Sen såg vi på dansbandskampen.
Vilken skräll det blev, Larz Kristerz gick och vann, jag trodde ju att dom här två skulle gå i duell, Scotts och Larz Kristerz. Det sista blev ju Scotts utslagen, ”Ingen kan stoppa oss nu”. De slog ut Scotts, det var inte så bra som dom gjorde, Larz Kristerz gjorden den mycket bättre. Låten innan var inte heller så bra, Larz Kristerz var mycket bättre med ”Carina”. Stort grattis till Larz Kristerz band som vann dansbandskampen 2008. Så kommer dom snart till Trollhättan och spelar, det ska bli roligt!

Inga kommentarer: