lördag 8 augusti 2009

shopping i trollhättan


Lördag morgon… vi åkte upp till stan och handlade, köpte nya dynor, Jysk skulle ha rea, men det var inte riktigt rea ändå tyckte jag, men vi köpte ändå. Så gick vi in på Coop Forum och så åt vi middag där. Henke åt sej, och jag åt pannbiff, och det var jättegott. Sen var det en som ringde, så fick vi ett kylskåp här, så vi kan lägga in allting vi ska ha, det var skönt.


Jag hatar det här att jag har slem och slem, stora klossar som jag hostar upp, usch!

Sen på kvällen så grillade vi entrecôte med klyftpotatis och grönsaker, och rosépeppar sås till det, det var väldigt gott och smarrigt. Jag gick och la mig tidigt, för jag tänkte gå upp tidigt dagen efter. Vi är ju inte riktigt färdiga än inför kalaset, dom kommer ju i morgon eftermiddag. Den här dagen var perfekt, vi fick handlat och donat, hämtat smörgåstårtor och så.

Inga kommentarer: