måndag 19 april 2010

vaknade tät idag och känner mig allmänt dassig

God morgon, vaknade tät idag och känner mig allmänt dassig. Känner mig hes. Jag säger – nu får det fanimej vara slut på dåligheter här! Nu orkar jag snart inte med detta, att livet ska vara så här jämt och ständigt. Varenda jävla måndag är det nåt fel på mig. Nu får det vara slut!


Det är lite grådaskig ute, men nu ska jag försöka springa iväg till jobbet i alla fall och se om jag klarar av och jobba idag. Annars får jag väl åka hem. Jag tar bilen och åker hem!

Vad ska jag vara så jädra stönig för? Jag gick till jobbet idag.

Jag var med på mötet och sen var jag med till badhuset. Sen efter det var jag helt slut. Så det var så gulligt av Henkes arbetsledare, han körde hem mig, för jag vågade inte gå in för jag var alldeles yr och konstig. Så att i morgon har jag fått tid hos läkaren igen. Fan, vilket jävla springande hos läkaren och alltihopa. Jag vill andas lite bättre och inte vara så här yr i huvudet. Då bara blir det såhär igen, som en pannkaka Men det var gulligt av Mikael och köra hem mig.

Inga kommentarer: