onsdag 21 april 2010

varför ska jag vara så här dålig

God morgon! Jag vaknade slemmig här igen, så jag får stoppa och vara hemma. Usch, så jag känner mig, varför ska jag vara så här dålig? Jag gåt och lyssnar på ”Nattfåk,” den är hemskt, det är nästan otäckt att vara hemma ensam när jag läser den boken. Jag sitter och slappar i soffan och tar det lugnt. Jag har ätit lite frukost. Nu ska jag ta fisksoppan med ris till, och äta, och vänta på min älskling som kommer hem. Jag får se hur mycket jag orkar, jag ska be till Gud att jag orkar gå till jobbet i morgon! Jag längtar till jobbet, jag vill inte vara så här dålig.
Va synd om min öron-näs- och halsläkare, han har fått hjärtinfarkt, det var tråkigt att höra. Cellprovet fick jag ringa till verksamhetschefen om . Hon ringde upp mig sen och tackade för att jag hade ringt dom om återbud, så det var himla gott att jag fick gjort det också igår, så är det avklarat.
Nu ska jag bara vänta hem honom, så ska jag ta det lugnt här. Men varför ska jag vara så hes och täppt, det fattar jag inte.

Inga kommentarer: