fredag 2 juli 2010

sista semesterdag

God morgon! Det är fredag, och Henkes sista semesterdag! Det blir tråkigt, för jag är ledig i sex veckor till själv här, och han kommer att jobba nästan från halv åtta på morgonen till halv nio på kvällen! Det blir långtråkigt här, lite ledsamt och så. Jag har ingen bil eller nåt från nästa vecka. Usch, säger jag bara! Synd när det blir så pass fint väder och allting. Jag var lite dålig i går kväll, men jag har piggnat till igen, så får vi se vad som händer med mig. Idag ska vi grilla revbensspjäll med klyftpotatis till, smarrigt och gott ska det bli! Ikväll har Missionskyrkan våffelkväll här ute, men jag tror inte vi smiter dit. Men vi hör ju ända hit ändå. Sen fick jag bada Goldie lite grand, för hon var lite skitig runt munnen. Det är härligt att det är fredag, och solen skiner och det är gott! Man kan inte klaga på vädret, verkligen inte! När man är ute och åker och det är semester, då är det fasenimej vägarbeten! Och jag begriper inte hur dom tänker, sätter 50 när det inte är några väg-gubbar ute på vägarna, jag begriper inte detta! Att det kan vara så här! Men nu får ni ha en bra fredag!

Inga kommentarer: