onsdag 11 augusti 2010

♡ provar

God morgon på er !

Idag provar jag och gå upp lite tidigare för jag ska ju i väg i morgon och börja jobba. Tjoho… ja, få se om jag finner fred till detta. Hur jag känner mig och hur jag orkar och jobba. Jag ska pröva i alla fall. Det kan inte mer än gå åt pipsvängen faktiskt.
Idag vet jag inte vad jag ska göra överhuvudtaget. Nu har jag har ätit danskt rågbröd med sommargurka och leverpastej och kaffe här.
Jag ska sätta mig och slöa framför TV´n en stund.
Jag har ont i en arm. Jag vet inte vad detta är, vad det kan bero på. Vi får se. Det går väl över, bara kärringkramp kanske.
Det ska bli dåligt väder säger dom. Vi får väl se. Ha det så gott!

Nu har jag faktiskt varit så redig och gjort i ordning daimkakor här. Nu väntar jag på att en kompis ska komma hit med bakpapper så ska jag göra Pinocchiotårta. Får försöka och hålla tummarna att jag klarar det också.
Det var synd jag blev lite ledsen här nu. Goldie kommer inte denna helgen. Det var inte roligt. Jag hade längtat så efter henne. Men så är det ibland. Vi får se om hon kommer någon gång längre fram i höst. Få se hur det blir med detta. Det var lite tråkigt, men nu ska jag greja lite granna här nu och förbereda och göra Pinocchiotårtan.
♡Pinocchiotårtan♡

Inga kommentarer: