tisdag 2 november 2010

busschaufför

Upp tidigt här – usch, usch, usch! Men det gick bra, jag åkte med Henke till bussen klockan 6:13. jag fick en pratig busschaufför, men det gick ju bra ändå. Det var jättefint på Mötesplatsen och jag träffa mycket folk, som var intresserade av mitt jobb som dyslexikonsulent, och jag berätta hur jag jobbade på kommunen. Det var väldigt trevligt och några skulle komma och titta hur vi jobbar och så där, så det ska bli väldigt kul att se vad dom säger.
Sen gick vi till McDonalds och käka hamburgare, för varken jag eller Kjell var intresserade av fisk igår, vi kände inte för att betala 90 spänn för det. Sen packa vi ihop allt och jag hjälpte honom att få in det och så där. Den där jälva HTC HD är ju helknäpp, den klockan går ju 24 timmar för sent. Nu är klockan 11, men det står 19 på min telefon. Jag blir så trött på detta, så jag spyr!
När jag kom hem hade Henke gjort te och smörgåsar åt mig, det var helt underbart. Jag kröp i säng sen, jag var trött. Jag var hemma vid nio på kvällen. Det var gött att slappa!

Inga kommentarer: