torsdag 4 november 2010

Kramp

God morgon på er!
Vilken jäkla natt jag har haft – jag har haft kramp i mina ben. Jag har gått och gått och gått flera gånger, jag är helt slut här nu. Jag är trött nu så jag får ta lite kaffe och se om jag blir piggare.
Jag har köpt jäst här, så jag måste baka också – stôlleprov till att hitta på här.
Sen kommer svägerskan hit och hälsar på, men jag känner mig inte social för fem öre men det går väl gå.
På torsdagen la mitt Internet av, det var ju himla krångligt! Men jag fick gjort en massa, jag fick tvättat, jag satte på diskmaskin, bakade bullar och såna saker, och jag fick städat lite grand! Men nu får jag sätta mig och redigera filmen. Så kom svägerskan med wienerbörd, det var riktigt smarrigt! Vi var ute och gick en långpromenad, det var riktigt härligt att gå ut!
                                   Ni får ha det så gott!

Inga kommentarer: