fredag 13 maj 2011

vidskeplig?

Är ni skrockfulla kära läsare?
Idag är det nämligen fredag den 13e. Jag är egentligen inte det minsta skrockfullt och inte särskilt vidskeplig!
Idag var det riktig lyx – solen skiner! Vi får väl se om det blir nåt regn, men det vet vi ju inte.
Det är full fart och jag försöker göra i ordning lite här på jobbet. Jag har städat lite grand och plockat undan och slängt lite grand här på jobbet. Jag slänger – det är ingen som kan tro att jag faktiskt gör det! Sen har jag hjälpt en kollega som har en blogg, så hon har fått en talande blogg. Det är gott, för nu kan jag sitta och lyssna på hennes långa inlägg, istället för att sitta och läsa och traggla igenom det, utan att förstå. Så det var helt perfekt och hon accepterade det också.
Det kom en liten regnskur här på dagen… idag har vi haft fiskbullar till lunch på jobbet, det var himla gott, och gott fredagsfika och alltihop fick vi på jobbet! Jag funderar på att gå här på stan tills Henke slutar, men jag är lite nervös för batteriet på min mobil håller på att ta slut. Det är full fart, men jag tänkte att jag skulle titta på lite kläder, så jag kan bli lite snygg till skolavslutningen. Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Så håller jag på och planerar för onsdagen, jag ska ha en klass, vi ska göra lite kul tjej-mys! Jag tror inte jag vågar skriva det på bloggen, för det kan vara några som går in och läser, men jag kan tala om sen vad vi ska göra! Men det som josla är bra på ska vi göra i alla fall!
Ni får ha det så gott här idag!

Inga kommentarer: