lördag 14 maj 2011

Försvunna inlägg

Min första härliga sovmorgon och sen en avslappnad och stressfri frukost. Lördag morgon är nog bästa morgonen på hela veckan!
Gubben får jobbar några timmar idag.

Hmm... varför har mina två senaste blogginlägg försvunnit? Skumt. Det kanske var ett ingripande från högre makter för att jag bara skrev dumheter. Eller vad tror ni?
och även min design på den här bloggen (bakgrunden och typsnitten) ändrades, och hela designen på min bloggspot, så det har jag suttit och pysslat med nu ett tag.
Vi  ska garanterat grilla ikväll och ha det trevligt.
Typisk att det skulle börja regna när vi skulle grilla så det blev att vi gjord vi stället tacos.  


Att gör idag:


ˆ  Plocka undan klart
ˆ  Plocka ur diskmaskin klart
ˆ  Damma
ˆ  Dammsuga
ˆ  Tvättmaskin

Inga kommentarer: