torsdag 26 april 2012

Gött

God morgon på er!
Jag var lite lat på morgonen, för jag orkade inte ta cykeln, för jag skulle på vattenpass, trodde jag. Så jag tog bussen till jobbet. Det gick sin gilla gång på jobbet, det var möten och det ena och det andra. Efter jobbet var det lite tungt och segt och så jag gick ner mot stan. Jag gick in på Max och köpte den nya milkshaken med blåbär – men 35 spänn, det är faktiskt ganska dyrt! Jag tog den och sen bet jag ihop och gick på vattengympan!
Det var bra och så där, men jag kände mig lite stressad, för finansministern skulle komma och jag som hade slarvat med disken i veckan – fy på mig att jag hade slarvat med det! Så jag var inne och röjde. Min inneboende kom och prata lite, när jag röjde. Sen kom hon och vi grejade lite grand med min deklaration, så nu är det klart att skicka in. Det känns väldigt gott!
Fasen, Zassi har börjat löpa här igen! Det är inte roligt!

Inga kommentarer: