fredag 27 april 2012

fredag

God morgon!


Det är fredag och det är härligt och det är helg! Jag trodde inte att det skulle vara så segt att komma upp! Jag tänkte gå, men jag iddes inte, jag kände mig inte riktigt all right. Nu är det fredag och nu blir det fredagsfika. Vi ska åka iväg och handla och så där.

Vad ska man tro, jag orkade inte ens åka till mataffären Jätten. Det var för mycket att göra idag på jobbet men kul. Det blev att gå till zooaffären, köpte lite kattmat och sand. Fy vad jag blev sur på glasögonaffären, de ska ha betalt för allt. Men det är tur att Jönsson finns.. han fick hjälpa mig.

Nu har jag bokat en hyrbil till valborg, så jag kan åka till nära och kära. Vi gick till vårt centrum och köpte och oss varsin pizza under tiden dom bakades, dom är alltid trevliga, så gick vi till mataffären och handla lite, så blir man när man är lat. Nu sitter vi och käkar och dricker lite vin till

Inga kommentarer: