måndag 14 januari 2013

Efter att jobbet hade gått sin gilla gång, så tog jag en promenad bort till min kära kompis, som jag har fått katten av, och hälsade på henne och så. Jag fick lite schampo till min lille kisse, så det var ju himla gott. Sen fick jag gott kaffe och smörgås. Vi satt och tjôta och hade lite trevligt. Sen tog jag en promenix ner till mitt träningspass, som jag har. Jag trodde det var styrketräning, men ”kyss mig och god jul” att det var det! Jag såg att det stod ett helt annat namn, än det som skulle vara. Jag tänkte: ”Vem är detta?”. Jag funderade och jag funderade – vad sjuttsingen är det för nåt??? Jag tänkte: ”Vad är detta?”. Det var vattengympa latin – jag tänkte: vad sjuttsingen, usch! – dans i vattnet, det måste vara jobbigt! Det funkade så där med Zumban, det var inte så kul. Det gick bra och det var skönt, det var ju styrka en del och latin i mellan. Det var bra! Jag fick skjuts hem och min kära lille kisse var ju alldeles kärsvallig, för hon hade varit ensam i många timmar den här dagen. Jag stöp i säng och somna gott!

Inga kommentarer: