söndag 25 augusti 2013

utslagen


God morgon på er, kanske vi ska säga god middag egentligen – vi vaknade halv ett! Jag dönade upp och gjorde mannagrynsgröt och vi hade äggsmörgåsar från loppisen som vi åt upp. Det var lite smarrigt och gott att äta.
Sen orkade vi inte göra någonting. Vi började dona med min dumburk dator och så. Men vi orkade inte sitta uppe, så vi och lade oss en stund och sov.
Sen gick vi ner och hämtade mina lådor i bilen med det som inte blev sålt. Vi bestämde att vi ska stå på loppis igen. Jag tyckte det var jätteroligt att göra, så det får blir vår tradition. Det var trevligt.
Han fixade middagen idag, det var riktigt smarrigt – det var kycklinggryta med grönsaksgratäng och lite ris till. Det var jättegott att äta och få färdig mat serverad. Jag var lite mör efter att ha burit upp alla lådorna.
Jag donade och plockade lite. Sen var vi inne och hängde upp gardiner i ett annat rum. Sen åt vi lite glass och sen satt jag och chatta med någon.
Det har varit en underbar och givande helg med dans och loppis. Men man är sleten, så nu ska jag hoppa i säng och sova. Ni får ha en trevlig kväll och en trevlig vecka!

Inga kommentarer: