fredag 1 november 2013

Ingen lust

God morgon på er alla bloggare!


Det är så skönt att få vara hemma och jobba hemifrån. Det är jätteskönt och helt underbart.

Jag har haft besök av en gammal kompis och jag blev lite rörd  att gamla föreningskompisar hälsar till mig. Jag trodde aldrig det och jag blev riktigt rörd. Jag kände att det var väldigt gott. Jag blev riktigt glad. Det var vissa personer som jag aldrig trodde skulle hälsa till mig, men det har dom gjort!



Jag har tvättat och städat och diskat och såna tråkiga saker.

Och Zaffi har vart så tillgiven och underbar. Det är så skönt att ha en katt.

Jag är inte motiverad idag för 5 öre.  Jag har ingen lust och göra nånting. Jag vill bara ligga ner i sängen och lyssna på min skönlitterära bok och bara vara.

Nu ska jag börja ut och bära och jag har ingen lust och bära nånting.

Jag känner mig osocial just nu.


 Jag ska stå på loppis i helgen och det är pirrigt och nervöst och jag vet inte allt vad det är. Men jag får försöka.

Nu sitter jag och ser på TV´n och glor lite granna,dricker 11-kaffe och har ätit mannagrynsgröt. Ja, det där man ska göra. Har ingen matlust heller. Jag känner, nej usch! Så är det.

Så får vi se vad det blir i denna helgen, om det blir en bra helg. Alla mina helger har varit bra det sista, så jag ska väl inte klaga. 


Ni får ha det så gott och ha en trevlig allhelgonahelg!

Inga kommentarer: