söndag 3 november 2013

Helgens trevligheter

Lördag morgon, vi sov hos mig, och så tog vi oss bort till loppis och sålde lite grejer. Det var väldigt roligt och trevligt! Tiden gick fort mellan 10 och 14, och det var riktigt gott att få plocka upp grejerna innan, det var riktigt skönt att få gjort det! Boyfriend fick ju sålt lite grand, och jag med, så det gick ju bra, det kändes gott och så! När jag hade lastat av och packat upp och ställt bort kärran, så hade boyfriends pojke gjort tacogratäng. Det var jättegott och smarrigt, helt underbart! Sen var det ju så lustigt på loppisen, jag träffade ju en syssling till mig. Henne har jag inte sett sen jag var tre eller fyra år, det är många år. Tiden går fort. Sen på kvällen så orkade vi inte göra nåt, vi smet ner och tog oss en öl på Emmas, det är väldigt trevligt och käckt. Där träffade han en kompis, jag tror dom har jobbat ihop, jag är inte hundra. Och där träffade jag henne igen, och vi pratade lite grand. Så tiden rann iväg, och så skulle han hjälpa sin pojk på söndan, och då slängde dom av mig hemma. Sen kom han bort till migoch då var vi så trötta, vi köpte oss var sin pizza och åt och donade med det. Det var det enda vi gjorde, faktiskt, allt vi orkade. Sendan åkte han hem till sig, och jag gjorde i ordning mig och så.

Inga kommentarer: