lördag 30 november 2013

mysigt

Lördag morgon var han inte glad på mig, jag hade glömt att stänga av larmet, och det ringde ju klockan nio på morgonen, och vi gick inte upp heller, det var ju drittan! Vi började plocka lite grand i uthyrningsrummet, sen gick vi in och duschade och gjorde i ordning oss.
 Sen åkte vi ut till köpcentrat, och dom hade extrapris på Ever Cleans kattsand, och den tycker jag är toppenbra till katter som är inne, för det håller sig nästan i tre månader. Man måste göra rent varje dag och sköta det ordentligt. Sen for vi ut till Ikea och gick och strosade där, runt och plocka lite grand och handla lite grand. Det gick en femhundring där ute, men jag var tvungen att göra i ordning lite i uthyrningsrummet och göra det lite fint. Jag köpte lite nya muggar och glas och så där.

 Så åt vi där och så, och när vi kom hem tog vi oss en varm smörgås och satte oss och såg på lite film och tog det lite lugnt. Vi kände att vi orkade inte så mycket. Så kröp vi ner i sängen.

Inga kommentarer: