fredag 8 november 2013

Nya planer eller

Sista arbetsdan före helgen. Segt att ta sig upp, jobbigt. Jag hade svårt att hitta på några kläder. Något roligt att ta på sig. Sen kom boy-frienden och hämtade mig och vi var och tittade på ett hus.
Ja, och det var inget trevligt hus. Det fanns inget vardagsrum längst ner och det fanns ingen tvättstuga. Det var ett billigt och bra hus ändå men det var mycket påbörjat. Arga snickaren hade nästan behövt komma dit för det var så mycket kvar. Till och med i ett rum hade dom lämnat kvar duschblandaren.  Hur tänker dom? Vad gör dom? Jag fattade ingenting vad dom hade gjort i detta huset.
Sen var jag hos frissan och gjorde i ordning mig, lite ny frisyr och så. Sen gick jag hem till boy-frienden och fick mig lite fläskytterfilé. Det var riktigt smarrigt och gott. Sen tog vi bussen bort till mig.
Vi var här och låg över. Det var trevligt och gott och kunna umgås under helgen här och så.

Inga kommentarer: