måndag 27 juli 2009

stavgången

Jag vet inte när jag vaknade på morgonen här, men vi klädde på oss och grejade. Vi började storstäda ett rum och plocka och dona.
Så kom vi på att, jisses vi har glömt och ringa till verkstan!
En glödlampa kan man inte ju inte byta på bilen längre själv.
Det är dåligt hur dom planerar in grejor i motorrummet.

Så for vi ut till Överby, Team Sportia och jag köpte mig faktiskt nya joggingskor och det var Goretex i dom. Så att jag fick ett par nya, de andra var utslitna, men det var ju bra.
När vi kom hem gjorde Henke en god räkmacka.
Sen var det det hära roliga igen, stavgången, men vi var bara 4 stycken. Ingen ledare var med oss denna gången. Så jag hittade i skogen och de andra hittade på annat. Vi delade upp det allihopa.
Det var en trevlig tur ändå på en timma. Sen skulle vi grilla när jag kom hem här men vi fick steka kotletterna. Vi tog kotletter, klyftpotatis och sen gjorde Henke väldigt god svampsås till det. Det var smarrigt. Väldigt gott var det. Sen satt vi bara och slöade framför TV´n här och tog det lite lugnt

Inga kommentarer: