torsdag 3 december 2009

redan torsdag

Torsdagen var helt underbar, jag började jobba klockan tio, och Henke var ledig igår, så jag hade bilen. Det kändes väldigt skönt!
Jag var hos läkaren igår, han tittade på mitt öra, och remitterade mig till sjukhuset. Så kom vi in på dyslexi, för han frågade vad jag jobbar med. Då hade han det, på ett lite lättare sätt, och också hans barn. Så jag hänvisade dom till vår förening. Det var kul…
Så var jag i skolan och jobbade en stund, och så hade vi möte. Så var jag och handlade lite efter det. Det var så skönt när jag kom hem, Henke hade fixat en kycklinggryta med kokosmjölk och ris. Det var smarrigt och gott! Jag slapp göra maten, och slapp tänka på vad jag skulle göra! Det var så gott!
Så satt jag och såg på Efter fempå tv och slöade, tog det väldigt lugnt.

Inga kommentarer: