söndag 7 mars 2010

pedagogisk plan

Det är söndag och helgen är snart slut, vad är det här?! Tiden går alldeles för fort, jag hinner inte med. Enda sedan jag kom hem har jag känt att stressen…….Så på med lite kaffe och ostmacka vid tv:n och Vasaloppet. Är inte så intresserad egentligen men de ser rätt jobbigt ut med den där långa människoormen som ringlar sig genom skogen...
Du en av dem som skriver listor över saker du ska göra, borde göra och vill göra? Är du frustrerad över att inte hinna göra allt som står på. ... lika förvånad över hur mycket jag får gjort… Jag älskar detta sätt att få saker och ting gjorda. Jag är stolt över mig själv när jag varje fredagskväll blickar tillbaka på min arbetsvecka. Låter väl som en bra pedagogisk plan? ;) Ska bli riktigt kul att få göra dessa lektioner då det är mycket som jag kommit på själv eller hämtat inspiration från från Lektion.se. Hoppas eleverna kommer gilla det bara :) ...
Idag blev det en riktigt god Lunch köttfärssås med pasta både gott, mättande och snabbt fixat!

Inga kommentarer: