fredag 23 april 2010

tar det aldrig slut någon gång?

Ja, då återstår endast EN dag denna arbetsvecka, sååå underbart! Veckan har dock gått ovanligt fort, antagligen för att jag haft roliga saker att göra på jobb.
 God morgon!
Det är fredag, om några timmar är det helg igen och alltihopa.
Typiskt, hela natten har jag hostat igen, jag bara hostar, och medicinen på Apoteket var inte inne, och det är inte säkert jag kan ta den idag. Det går inte ihop med mina tider. Sitta och vänta två timmar på medicinen har jag ingen lust med, för jag är trött idag. Och så när jag vakande i morse: nytt problem igen, igenmurat öga, lite suddigt är det idag. Det tar aldrig slut på detta, jag blir tokig, jag är så trött på detta! Det är ingen rolig dag, det är lite suddigt och så där. Men jag ska försöka att ha data med mina elever, för jag känner att jag vill inte missa det. Flera fredagar går bort nu under maj månad, det är klämdagar, och så är jag på läger med en klass. Det är två fredagar som går bort under maj, så det är inte många fredagar kvar, så är det skolavslutningen! Så jag måste gå till jobbet, jag känner det! Men jag jobbar bara 75 % just nu. Men ni får ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: