tisdag 15 juni 2010

äntligen tillbaka

Idag var sommaren äntligen tillbaka. Vi var ute och lunchade på jobbet. Det var riktigt skönt och sitta ute. Jag älskar och sitta ute i solen och känna att det bränner härligt på armarna. Hoppas solen stannar kvar ett tag nu. Jag var på jobbet en sväng och sprang runt och beställde lite nya material till hösten. Det var riktigt kul på jobbet faktiskt. Det var riktigt härligt. Sen var jag och fixade lite andra grejor. Jag var hos läkaren också. Mina mediciner hjälpte inte för blodtrycket. Jag fick nya tabletter här nu och vattendrivande på detta. Ja det är inte roligt, men det får gå. Vi får se om det hjälper så mitt blodtryck går ner någon gång i framtiden här. Så träffade jag en kollega till Henke så vi satt på O´Learys. Jag tog mig nachoschips, guacamole och sånt där. Så tog jag mig en Mariestad och en Norrlands Guld. Det var riktigt gott. Så vi satt och tjöta och pratade. Det var en riktigt trevlig eftermiddag jag fick. Det var roligt och träffa henne.


Sen när Henke kom hem ifrån sin mamma, så hämtade han mig nere i stan och vi satt på torget och tog en glass. Det var väl inte så himla käckt och sitta där, men vi gjorde det. Det var en trevlig dag och jag gick ju på semester så det var härligt.

Inga kommentarer: